onsdag 1 september 2010

Premiär!!

Så är den då igång, min blogg. Det är egentligen inte första gången jag "bloggar".

 I begynnelsens tid, när det hette att man hade en hemsida och "bloggandet" inte blivit ett begrepp så hamnade mina betraktelser i skriven form på Lunarstorm. Nu var ju det även en datingsida som senare blev en fjortissida som i slutänden blev nedlagd, så syftet med skrivandet var då tudelat.

Men internet och dessa sajter har jag att tacka för mycket, jag har flyttat till nya städer ett par gånger och alla dessa gånger har det varit en stor hjälp att hitta nya bekantskaper via "nätet". Alternativet att skåla med ett vinglas framför spegeln för att få sällskap, innan man ensam drog ut i krogvimlet var inte lika tilltalande. (men var emellanåt det enda alternativet! :-) )

Nåväl, ska väl snart sprida nyheten om mitt tilltag till mina nära och kära, annars har jag ju lika gärna kunnat skriva detta i ett word dokument, det skulle ju kännas roligt om jag visste att jag hade några trogna läsare. Förmodligen min kära mor, mina syskon och min sambo, sen vete katten...

Vi ses!

1 kommentar:

Camilla (Rantis) sa...

se där ja...
välkommen till blogg-välden syster yster!
=)