torsdag 2 september 2010

Herre gud, tiden är ur led!!

Sådärja Rantis, nu är tiden rätt, tur man har en tjatig storasyster som rättar de fel man har, hade inte ens tänkt på tiden, den som annars är väldigt viktig i vår lilla familj. :-)
Tack för den rättningen, nu vill jag hitta funktionen med besöksräknare, tror jag hittat var, ska bara hitta en som jag gillar.

Näpp, får väl ta och borsta tänderna på lillkillen nu, lilla gympaväskan är packad och står klar vid dörren.
Trafiken är rent åt helvete just nu här på tomtebo, hela väggsträckan ska bli E4 så det grävs överallt på vägen från dagis till jobbet, igår stod trafiken stilla när jag skulle hem, i 10 minuter väntade jag, sen fick det bli genväg.

Ha en bra dag, solen skiner!

1 kommentar:

Camilla (Rantis) sa...

se där ja...
allt går att fixa!

Så kul för lilla C att börja på "stora" dagis gruppen...
å att ha med sig sin egen gympa påse är nog något riktigt stort!
får börja kalla honom för Stora C snart...
nääää... han e ju Lilla C för oss!
Vi syns!