onsdag 15 september 2010

Hemma i vardagen igen..

Så har halva veckan redan gått och jag har drabbats av akut idetorka på bloggen, sitter med en tom sida och stirrar, jag som brukar ha så mycket åsikter som jag behöver lufta.
Möjligen kommer denna oinspiration av att jag samtidigt hör med ett halvt öra på fyrans valdebatt, ni får tycka vad ni vill, men Mona Sahlin låter förbenat dryg och tråkig, ingen inspration där inte, herre gud har dom inte en massa folk som coachar dem?
Har du bestämt dig? Det har jag, för första gången så vet jag faktiskt vad jag ska rösta.

Aja nog om politik...

Så var vi där igen, tomt i huvudet... kanske läsa en bok istället. På återseende...

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej Malin, roligt att du har en blogg. vore kul att se lilte bilder från din butik eller ditt hem. hoppas allt är bra. hälsningar elin (lindex)

Rantamor sa...

Men hörru du ta å packa in din långa man å söta lilleman i bilen + en matsäck å pallra er till Röbäck där det skulle finnas så mycket trattisar. Tyvärr växer dom inte i glasburkar *skratt*
Idag bli d inge trattplockning här..storkropparna värker och moffa är helt utslagen efter hockeymatchen....men nöjd förståss.
Ska nog ta tag i husbilen å städa där lite och tvättkorgen svämmar över...

Ha en trevlig lördag.Kram.