måndag 20 september 2010

Du är min man...

..sjunger Helene Sjöholm och precis så tänkte jag börja detta blogginlägg genom att ge min sambo en kärleksförklaring, du är ta mej tusan den bästa som finns!!
Bara sådär, vad har han nu gjort kanske ni tänker, och säkert även han, men jag kom bara på att det var så längesen jag sa det bara.
Du är världens bästa pappa, du kompletterar mig, du håller kylen uppdaterad och hemmet dammfritt och jag har det förbannat bra ihop med dig helt enkelt, dessutom älskar jag dig. (kanske man egentligen skulle skriva det först? Hi hi, nu kommer han nog att bli generad)

Sådärja, nu har jag klarat av det! Gick ju bra! :-)

Annars är det måndag och ny vecka, kalendern är fulltecknad och visar att det bär av till Lycksele imorgon, en massa besök på jobbet på ons, möte på torsdag, BVC med 4-års kontroll på fredag för att avsluta med en trevlig cykelfest på lördagen i grannskapet.

Nu är det dags att fixa middag för annars får jag nog en son med BSF (blodsockerfall) och det vill jag absolut inte, han förvandlas då till en urvriden trasa som man får peta i mat tills han orkar sätta sig vid matbordet och äta för egen maskin.

Over and out!

4 kommentarer:

Rantamor sa...

Nu måste ju den långa mannen skriva en kommentar....eller blev han bara tårögd ?????

Annelie sa...

Oooooo, en man som håller dammfritt hemma! Det är ett RIKTIGT kap det!
Fast jag klagar inte, det är inte så att jag vill byta bort min, absolut inte. Men dammar gör han inte, kan jag säga....
Apropå vinkeln, jag hade dessutom bara bikini på mig! *Gapskratt*

Rantamor sa...

Kolla mitt tisdagtema foto visst blev d snyggt i fotoshopen....
Goungen...

Anonym sa...

Så fin blogg du har! Härligt att få läsa det du skriver.

Kram fr Sara