fredag 3 december 2010

Ett skjut och sen bröllopsresa!

Fredag igen, underbart, och yes in deed, Martini skvalpar runt bland isbitarna och förrätten har intagits. Ska precis börja sporta, skidskytte på tv, underbar sport, har fått en förkärlek för just denna, kanske bor det en liten tyskjävel i mig iaf. Heja Sverige!

Idag har jag haft en riktigt skön dag med grymt flyt på jobbet, ren njutning helt enkelt och bra avslutning på veckan. Nu stundar en skön ledig helg utan några större inplanerade happenings vilket nog är det bästa läget av alla.

Idag avslöjade långe mannen att han har bokat en utlandsresa,  spännande tänkte jag, kanske börjar ta sig, min käre sambo, -År 2022 tänkte jag, säger han och jag är bara tyst och inväntar fortsättningen, anar att det finns något slags skumt egennyttigt syfte med hela monologen han för i bilen på vägen hem från jobbet. Till Quatar tänkte jag vi skulle åka fortsätter han, och jag börjar fatta trots att det är fredageftermiddag och jag precis har loggat ur hårddisken. FotbollsWM? frågar jag, och visst är det så. SUCK, ingen bröllopsresa nu heller med andra ord, fast inte fan vet jag, Quatar låter inte så väldigt romantiskt så det kan göra detsamma. 2022 alltså, har jag nämnt att min älskling gillar att planera...väldigt mycket....

Nä nu ska jag skjuta, eller inte jag alltså, och jag hade just inget att skriva egentligen, trevlig fredag!

//M

3 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

...ja, min man herr Hedenhös planerar också en resa 2022...
undra just om det kan vara samma resemål??!
=)

Anonym sa...

Å kära nån! Vilken tur att inte det är jag som lever med honom. Jag skulle bli livrädd!!!! Planera sååååå fruktansvärt långt i förväg tycker jag e skrämmande!
Tur att du e coolheten själv :-)
Kram på dej. Vi ses på Onsdag.
/Sara

Unknown sa...

Sitter här och hoppar kring bland bloggares sidor och passar på att önska er alla en fin tredje advent! /SA