måndag 28 februari 2011

Knoll och tott sabbar internet...trodde jag...

Fan va det strulade igår, men internet, trodde jag. Hade skrivit ett nytt inlägg som inte blev uppladdat. Trodde det strulade med uppkopplingen då långe sambon och hans ännu längre IT kunnige kompis strulat på med uppkoppligar och annat under dagen.
Att "envis som synden" inte alltid är en god egenskap fick jag bittert erfara när jag ägnade större delen av Wallander till att försöka få det att fungera, till sist gav jag upp, slog igen datorn och hoppades på en mirakulös recovery under natten, tror ni det funkade? NOPE... Morr...vet ni vad som behövdes? En omstart av datorn, voj perkele också!!

Nåväl, nu hinner jag ju inte lägga upp mina före och efter bilder på min färdiga hall, men jag kan avslöja att det faktiskt blev rätt bra, dags att ta en match med furutrappen för ett fullständigt haleluja!

HA en bra dag alla!

//M

1 kommentar:

Rantamor sa...

*skratt* starta om gör vi stup i kvarten här....så vi är van...uppkoppling finns runt knuten å gömmer sig den rackarn.

Ha en trvlig dag.