fredag 4 februari 2011

Den här är till dig lilla älskade pappa...

 Vad glad jag är att du är min pappa! Det slog mig precis när det gick en huvudsäkring så halva huset blev svart och jag har sambon i London. Men det är ju inget problem för du har ju lärt mig hur jag ska göra.

Du har aldrig tagit saker ur händerna på mig utan bara tålmodigt och pedagogiskt berättat hur jag ska göra för att få saker och ting att fungera. Det är dig jag alltid kan ringa till när tekniken strular eller när något ska monteras. Du står vid sidan av och ger den vägledning som behövs.
Av det har det blivit tre synnerligen självständiga och handlingskraftiga uppvuxna ungar.

Så än en gång, tack pappa för att jag kunde få huset att fungerar utan någon hjälp ikväll!

Kram

//M

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Det värmde ett pappahjärta som är fruset efter Dorrofärden idag...
Och så vill den här pappan påpeka att det har varit bra hjärnor att dunka in information till...alla tre hemsnickrade barnen har tagit till sig information....och jag medger att det inte har varit någon curling pappa ni har levt med, och jag har lärt ut av mina egna kunskaper till er alla älskade barn....
hälsningar favvopappan..*skratt*

Rantamor sa...

Hahahaha den va bra.....

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hejsan !

Det var så fint. Precis som Pappor ska vara. Min med.Han fick tre Döttrar,varav en blev född med "tummen mitt i handen och gifte sig med en sådan också.Även mellandotterns man o-händig.Jag hade tur ,gifte mig med en händig man.Så det Pappa missa,lärde jag mig av honom.Det är bara det där lilla som behövs.Tålamod.
Tänk vad Lilla C har fått lära.Som är så mycket hos sin Mommo+Moffa.Han är händig redan,
det har visats i Rantamors blogg.
Kram till lilla Familjen ! /Mi