fredag 29 april 2011

Jag lägger ner...Tack för den tid som varit...

Till er som överhuvudtaget fortfarande kikar in här ibland så kan jag berätta att jag inte har deserterat till bortre mongoliet, ej heller har jag slutat betalat min internetuppkoppling, och jag har inte drabbats av totalförlamning i handlederna, eventuellt har jag totalt tjurat ihop över att jag numera bara lyckas reta min mor att lämna kommentarer på mina inlägg, och vore det inte för att jag älskade henne så förbannat innerligt mycket så hade jag nog lagt ner hela bloggandet totalt.

Hehe....

Va tror ni? Vinkväll ikväll? Jajemänsan... Och efter en sketen intensiv vecka så behöver tant Malin inte speciellt många procent i kroppen för att totalt tappa all sans och verklighetsuppfattning.

Sambon sitter och ser hockey, Bulgarien-Ryssland, alltså helt ofattbart...vilken jäkla abstinens han måste ha, bulgarien trodde jag var ett land fullt med mustachprydda kvinnliga diskuskastare med stora håriga armhålor...men vem fan vet vad det är som åker omkring där på isen...kan ju vara dessa kvinnor som inte har något för sig på vintrarna...?
Haha...fan va trög jag är...Klart som fan det inte är Bulgarien...det är Vitryssland...aja bjuder på den ....svårt att hålla koll på alla förkortningar...BLR är vitrysslands förkortning...ja det känns ju jävligt nära till hands... Jag har ju druckit vin säger jag ju.

Jahapp...vad ska jag avhandla idag då....Fick ett brev till jobbet idag, en inbjudan....sånt kan ju vara spännande.... jo vi skulle minsann få komma på öppet hus, konsultationer minsann....för rynkor. Ehum?
Dr Big Titts skulle berätta om bröstinplantationer...Dr Philled lips skulle föreläsa om Restylaneinjektioner.... Oh My Good. Vad skulle ni fixa om ni hade möjligheten?
Jag skulle bleka tänderna... men sen vete fan..rynkorna ger karaktär....tuttarna får duga..... Fast idag packade vi upp en superfin Bikini...som man måste ha tuttar som sitter fast på kroppen till...inte sånna som har gett en liten underbar skapelse näring under dess första tid i livet. Tur som fan det finns bygelbikinis, i år till och med Bombshells...Googla det ni!

/M

6 kommentarer:

Linda B sa...

Ps... Det finns vissa som läser din blogg utan att lämna kommentarer :-D. Men hoppas verkligen inte att din sköna mamma slutar kommentera, hon är ju en del av den :-) Kram till er båda!

Sarah Bouvin sa...

Du skriver bra härligt du Malin =) Kikar in lite nu och då både hos dig och mamma din. Ni har verkligen finess på orden ni =)
Hoppas allt är bra med er där uppe och att vinet smakar bra ;)

Rantamor sa...

Näe lägg för tusan inte ned din blogg..vaddå bara morsan som kikar in ????
Trodde du att du hade flera föräldrar...
Här bjuds det bara på en mor å en far...å den där fadern är ingen bloggare...men en trevlig prick juh..
Och du har ju flra läsare men dom syns dålig med att lämna avtryck.....
Synd...

Ha en bra helg...

Rantamor sa...

Förresten träffade Malin J när vi var på Birsta.
Hon var där med dotter 11år å sonen 8 år...fina barn...
Malin hälsade till dig.
Lika glad och trevlig som alltid.

Rantamor sa...

Moffa hälsar du hade två fel av två länder....
Han säger att det var Kanada-Vitryssland....hehehe
Va fick han luft ifrån nu då...


Men du hockey var det iallafall...

Camilla (Rantis) sa...

...när får syrran komma å hälsa på då?
=)
e ju Lilla C å även Syrra-surr sugen....