onsdag 6 april 2011

Och så var den uppe...

 TADA!! Nu är den klar, efter några varv med sprayfärg har jag äntligen kunnat hänga upp den, made by ME!! Trodde det knappt själv, inte långe mannen heller tror jag. Men fin blev den iaf, ja vinklarna på de olika pinnarna blev sådär, och ni skulle sett hur jag gjorde för att foga ihop den. Min käre sambo fick hjälpa till med att hålla ihop alla pinnar medans jag märkte upp var det skulle borras hål, jag har nämligen fogat ihop dem med träplugg, hade en tanke och den höll hela vägen. Nu får vi se hur den håller ihop!

Den har fått hedersplatsen på min betongfondvägg i vardagsrummet och nu ska jag inhandla ett litet bord (nere till höger) att ha under från IKEA.
 
 Fyndade blomma med kruka på en blombutik i Kalix som hade utförsäljning i fredags, ibland springer man bara på rätt grejer, att det sen är billigt är liksom pricken över i!
Bokstaven hittade jag också i Kalix i en Bukettenbutik med lite egna Sia grejer.
 Såhär ser väggen ut nu, med betongfondtapet, mitt lilla &, eller som Lilla C sa när jag packat upp den, -"Men mamma vilken fin bilbana du köpt!"
Klockorna visa tomtebotid, Japantid och New York, ska belysas med spottar när jag får fingrarna ur och köper några.

Detta söta lilla fat har jag beställt på ILVA via nätet, dom har mycket roliga grejer där och jag gillar ju sånt som inte finns i var mans hem!

Vad tycker ni?

//M

5 kommentarer:

Rantamor sa...

Men det blev ju som du hade tänkt...du är fiffig du och den passar ju mot er betongvägg.

Renhorns ljusfatet var ju kul...påminner om den testamenterade "renjonas" hahahaha...

LillaC måste ju få ett C i sitt rum....

Näe nu ska jag lägga mig...rygghelvetet suger =(

Anonym sa...

Jätte fin blev den ju!! O bordet passar ju in helt perfekt. Bra jobbat, jag e imonerad!!

Kram Sara

Agneta sa...

Verkligen fint!

Annelie sa...

Ooooooo den där betongväggen är jag allt bra avundsjuk på!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej M !

Så duktig Du är, visste det att Du hade dolda talanger.
Mycket trevligt och annorlunda.Härligt att inte ha det som alla har.

Fiffigt !


Kram Mi