onsdag 11 maj 2011

Älgen är blå..

Mja, första delfinalen är över, jag är inte en schlagerälskande person och zappade mig igenom hela programmet då jag samtidigt njöt av ett underbart avsnitt av dom desperata husfruarna, följt av ett om än mer underbart Cougartown, tror det är den dekadenta, vindrickande inställningen som tilltalar mig i kombination med syniskt sköna kommentarer.
Ikväll ser jqg fram emot ett Grey's UTAN musikalsång, herre jävlar, dom kan inte tejpa ihop folk och samtidigt sjunga helt oberörda, avsnittet i sig var ju tragiskt och gripande men så fort en tår började lura i ögonvrån, ja då jävlar var det nån som började stämma upp en ton...SUCK..

Ja mera hade jag inte att tillägga idag, over 'n out!

Hur vet man att ölen är kall? -Älgen blir blå. -Ja eller så känn man bara efter. (skön norrlandsguld reklam just nu)

//M

Inga kommentarer: