lördag 26 mars 2011

Lillasyster fyller 30!

Lördag.... min lillasyster Emma fyller 30 år idag, jag kan fortfarande se den där glasögonprydda 15 åringen med lång fläta på ryggen vid Smacken i Timrå när hon kom gåendes med min lillebror, ja för de uppmärksamma så är det inte avancerad inavel i familjen utan hon är såklart min svägerska, men jag har inte haft någon lillasyster och hon har inte haft ngn äldre dito så det är så vi brukar kalla varandra, vilket skapar en hel del förvirring!
Så än en gång Em, GRATTIS på din 30 års dag, jag har kännt dig halva ditt liv, scary va? Lessen att vi inte kunde komma ner exakt idag, men du har liks så många goa vänner så vi skulle ändå inte hunnit träffa dig och brorsan på "riktigt". Så jag tänker ha den där inbjudan innestående vare sig du vill det eller inte!

Massor av kramar från Tomtebofamiljen..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack kära syster =) Jag har haft en toppendag.. nu har vi låst dörren och bara myser, ska snart äta middag. Mysigast att äta hemma =)

kram kram //lillMärta

Herr Nilssons Fru sa...

Fin syster o bror du har...fast de blir ju...hummm..nä just de jag de var ju bara en "utanförblodbandssyster" jag har också en sån, de e också en fd svärgeska min syster yster. Fick inte heller någon av mina föräldrar.
Kramiz anki

Rantamor sa...

Inte mycket till aktivitet på denna blogg....bara fäisbokk....suck..