fredag 30 september 2011

Inget särskillt...

Vaknade tre inatt...av hosta...när jag väl avhjälpt det problemet var huvudet klarvaket...suck...jag hann både komma på ett bra förslag som jag mailade iväg till kontoret och planera upp nästa vecka...toppen... typ?
 Nåväl...jag hörde när långe sambon klev upp runt fem...då hade hjärnan börjat gå ner i lågvarv i alla fall...domnade väl av strax efter fem...och vaknade av min goa onge...kvart i sju!!! Då ville han ha frukost...hmmm....vi brukar åka hemifrån strax efter sju....så ni kan ju tänka vilken aktivitet som skedde på ca 20 minuter? Duscha, fixa kläder, smink och hår...shit..tur jag har en frisyr som ska se ut som om man dragit handen genom håret ett par ggr....ingen som märker skillnaden mellan natten "kn.llrufs" och en medvetet stylad dito!
Och så har min dag tett sig hela dagen....som att jag varit en timme back hela tiden....så jag misstänker att två glas vin och Idol kommer avgöra mitt öde ikväll...blir nog utröstad....
Lika bra det...imorgonbitti stundar besök hos Umeås bästa frisör för att bli lite mindre lurvig, det är då satan va håret växer när man vill ha det kort...

//M

//M

1 kommentar:

Rantamor sa...

Hur blev frisyren nu då ????
Blev du färdigklippt denna gång *skratt*...