lördag 29 januari 2011

Framtidsdrömmar väcktes...

Lördag och strålande sol! Lilla C har åkt skridskor med långe mannen och det gick riktigt bra till mannens stora förtjusning, direkt såg jag hoppet tändas hos honom för en framtid med hockeyträningar och NHL.

Nåväl, vill inte ta den visionen ifrån honom så jag jublade falskt som den supportande mor jag är, och roligt är det att vi denna gång både fick på honom skridskorna och fick honom att provåka, så hopp om en karriär finns det väl i teorin.

Idag blir det flanering i staden, en fika med bästa svärmor och ett efterlängtat besök hos min superskickliga frisör på Catwalk, jösses va kort hår kan kännas långt på kort tid, så jag återkommer kanske med ett bildbevis i kväll!

Hyvens på er!

//M

3 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Myspys...skridskor de e kul o framtidsdrömmar oxå!!
Kramiz o go helg

Rantamor sa...

Bästa Mor vill åxå flanera....=/

Va kul att LillaC stod på sina skridskor, och långe mannen blev nöjd...

Ha så jävla kul på stan dådå....

Rantamor sa...

Dina är väl bronslökar..kanske men inte lika goda...
Vi kommer på en gång...nu är moffa på G måste hämta "påcken" i ert garage och nå tjosnhejtan på biltema eller nåt..??? till den ickefungerandeantennen som han springer runt med här hemma.

Tjingling...