lördag 20 november 2010

You will not be the next Top model...

Igår var jag och två goda vänner ute på äventyr, ett lite fåfängt besök med make over och fotografering. Vi hade laddat upp med en flaska bubbel, lite snacks och några ombyten. Kul att känna sig som en modell för en dag, även om det här med posering inte är min starka sida. Här kommer foton...


 Efter fyra timmars egen tid med smink, hår och fotografering avslutade vi en mysig eftermiddag med middag på en Tapasrestaurang med vin på pump. Men det är bara att inse, Tyra Banks skulle nog fort rösta ut mig ur huset! 

//M
 

6 kommentarer:

Rantamor sa...

Men shit jänta vem har tagit så snygga foton ????
Och visst tycker jag du ska söka till top model....Rantafar påstod att det finns i Kasakstan också *skratt*....du får kasta en snöboll på han...lovar.
Näe men jag gillar första fotot du lagt upp där du står i hörnet, snyggt med den svart/vita bakgrund också, och speglingen är ju häftig.
Och du jag tycker du är snygg, sträck på dig och ta emot...

Och varför skulle inte vi ha snygga barn.....jag bara frågar????

Ha en finfin lördag Fiameknuff...
Långe mannen och Lilla C /kram

Camilla (Rantis) sa...

coolt sis....
Snygga foton tycker jag i alla fall...å modigt av dig att stå framför kameran å vara modell för en dag....

Hur går det med frisyren då?
Bestämt dig än....

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Du är hur snygg som helst. Lite hull på kroppen än de där benranglen till toppmannekänger som syns i vanliga fall.
Jag har själv i min ljuva ungdom varit lite modell för Folket i bild på tidigt -60tal.Tyvärr el.tack ó´lov så blev det inte publicerat.Vi hörde inget mera från dem.Fick resa tur o retur till Stockholm övernattning på hotell.Kärt minne.

Annelie sa...

Var inte så säker på det du, jag tycker du är jättesnygg, vacker och alldeles perfekt!
Men så har du ju att brås på också....*skratt*

Rantamor sa...

*skratt* det var ju bara jul hos Rantamor...LillaC får ju sin julafton sen när det blir jul, då tomten kommer...

Kerstin sa...

Jag tycker du är skitsnygg (får man säga så) och bilderna blev jättebra. Inte skulle du åka ut ur Top Model heller. :)
Ha det gott.