lördag 27 november 2010

The new me!

Här kommer bildbevis:

5 kommentarer:

Unknown sa...

Vad har Lilla C´s mamma hittat för tjej och fotat nu då...?
Det var min första tanke när jag fick se uppdateringen...
Mycket snyggt!

Camilla (Rantis) sa...

wow, mycket snyggt sis!!
Du ser vuxen ut på ett coolt sätt...
*S*
hemma från fotomässan nu....
jösses vad de var mycket att se och höra (föreläsningar + seminarium)
Å jösses vad snö det var hemma... plogade hela vägen ner med Audin!!

Annelie sa...

Du blev ju jättefin!

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Var glad Du fick ju behålla lite av det Du hade när Du kom dit, mig skalade de av och färgade om, jag fick inte vara blond, såg så gammal ut sa de.Så de färgade ner det till 3 ggr mörkare nyans.Ljög och sa det var solblekt, man kan inte lura en fackman.Tur är,det växer ut igen. Är man ung är allt snyggt på en.
Fortsätt som modell nu.Väntar med spänning på nya foton av Dig.

Lilla C har en snygg Mamma !

Rantamor sa...

*ler*
Jaja..men du TACK för en trevlig helg med mycket god mat....är mätt ännu...=)
Har suttit och redigerat lite foton av den där linslusen till son ni har. Men vilken energi han har framför kameran....inte lik far sin han lessnade ju innan han ens hade börjat *skratt*

Ha en bra vecka.