onsdag 31 augusti 2011

Tågeufori...

Idag är jag ute och premiär åker tåg medllan Umeå och Övik, satans så smidigt det är, man känner sig nästan som en storstadsmänscha, tar pendeln till jobbet liksom, och fort går det med, fantastiskt!
Skulle tro att många skakar på huvudet åt min eufori över något så självklart som en tågresa, men sen jag flyttade pick och pack från Sundsvall till Umeå har denna variant av resande inte varit ett alternativ.

Däremot börjar karriärsmamma bli smått stressad av att ränna av å ann till Övik varje dag då det stundar femårskalas till helgen i dagarna 2, huset behöver städas och diverse skattjaktsaktiviteter ska styras upp och förberedas. Dessutom anländer Lilla C's present från oss imorgon och ska monteras ihop på fredags som en första överraskning till goungen. 

Nu håller batteriet att ta slut på datorn och jag hittare inte de utlovade uttagen som skulle finnas vid varje säte så jag måste spara detta och packa ihop, men ha en bra onsdag!!

//M

1 kommentar:

Anneli Esséus sa...

SJ blir alltså din nya vän ett tag?
Bäst att leta reda på det där uttaget då...
Ska bli kul att se vad det är ni ska montera till lille C.
Hälsa och Gratta lillkillen från oss!