lördag 30 juli 2011

Udda och annorlunda....

Jag är ingen mästerfotograf som de flesta i min familj, men av någon anledning är jag tvungen att fota det som är lite knasigt eller konstigt...

 I fjällen kör man utomhusgym...

 Hus i en annorlunda vinkel i barcelona....samt en cykelverkstad på den gata där vi hyrt vår lägenhet...

 Mitt i mitten....


Taxikö...


 Va fasiken säljs i denna affär...hittade den i Barcelona men vi tordes inte gå in...
 Symbol för det fotbollstokiga Barcelona....vi befann oss där när deras lag tog hem champions league titeln, har aldrig varit med om en så ödslig och folktom stad när matchen spelades...och ej heller en så kakafonisk, rusig folkmassa när matchen var slut....jezzez...
No words needed...
Kul dag på jobbet eller? Inte roligt att hittat sin bil på detta vis... Och konsten att förtäta en stad, kanske ngt för Umeås politiker och arkitekter att studera?

Va fan finns det i vattnet när trädet blir lila, tur vi köpte vårt på flaska...
Och stopp...//M

4 kommentarer:

Linda B sa...

Vilka roliga bilder! Känner igen en del av dom! :-)

Rantamor sa...

Men du varför gick ni inte in å kollade dessa happy pills...kunde ju ha varit intressant...
jag hade gått in...
all in å inget att förlora...
Jag gillade fotot på gubben som sitter mitt i mitten...
gör den i svartvit och den blir helt klart kanin....
kanin ???
kanon ska det ju stå.
Nu är vi hemkommen och gissa om en dusch var välkommet efter 2,5 vecka....jösses jag våldförde mig nästan på alla strålar av varmt härlig vatten....
Nu har Rantafar gått å lagt sig...
måste ju leta igen han i alla rummen....
och inducktionshäll....
jösses....
Rätt skönt att vara hemma.

Rantamor sa...

Förresten gymmet känner jag igen nånstans ifrån....????

Camilla (Rantis) sa...

..snygga foton sis!!!
Du är också en mästerfotograf ju!
=)