lördag 9 juli 2011

Nya husdjuret...

5 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Mysigt!

Annelie Esseus sa...

Synd att vi missade denna härliga lille kotte!
Och TACK snälla för en underbar lunch! Det var verkligen kul att träffa er!
Och glöm inte Grönan!
Vi glömde ju Colins lilla present till Liam, jag glömmer tydligen allt nu för tiden.....åldern?

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Hej !

Den ska Du vara rädd om.Makaroner pannkakor och kattmat.
Jag trodde jag sett Igelkotts-efterlämning, men det var säkert från en katt.Någon hade för ett par år sedan en som bodde under hennes altan.


Kram och ha en fin sommar.
Mi

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Kul med "husdjur" som dessa.
Ha det fortsatt fint i sommaren! /SA