torsdag 31 januari 2013

Mamma...du är min stora förebild...

Min kära ettriga envisa och otroligt omtänksamma lilla mamma har treårsdag på sin blogg; "På näthinnan" idag och jag måste bara berätta vilken fantastisk människa hon är...
Hon är min förebild genom sin förmåga att bita ihop och hitta glädjen i de små tingen och hon har lärt mig att aldrig klaga eller ge upp, man måste bara hitta en annan väg...och man måste kämpa för att få det man vill ha.

Tja... Pappa är inte så pjåkig han heller men han får plats i min blogg en annan dag!

Så grattis på treårsdagen, det ska jävlaranamma firas på lördag!❤

//M

1 kommentar:

Rantamor sa...

Tårögdt TACK....
mitt i natten, tro om jag ska sova med öppet fönster så att korpjävlan flyger ut...
men då fryser vi nog om fötterna alla tre däruppe...
gå juh inte.

Vem tror du förlorade i Africas stjärna igår ????
Mommo sprang på två rövare, och Colin ville låna ut pengar till mig...
han är så snäll den lilla diamanten.

Ska smyga upp till mina två favvo killar...och idag kommer ytterligare två...
Syns på lördag.

Tjingelingen.