torsdag 26 maj 2011

Ensam..lämnad...

V A R N I N G !
Om du får ett mail som säger att du ska dra åt helvete, gör inte det! Det är ett lurmail! Det är asvarmt där och folk där är skitsura!


Ha ha, det florerar en hel del copy and paste meddelanden om än det ena, än det andra på fejsbook, och jag håller på att kräkas över alla dessa "om du är mamma/har en mamma/skulle vilja va en mamma" etc etc i all oändlighet blandat med virusvarningar. Men denna skrattade jag gott åt, skönt med lite redig ironi tycker jag!
Jag kunde såklart inte motgå mina principer och kopiera den i min status på FB men här kan jag ju klippa in den!

Idag är det dan före dopparedan, dvs imorgon bär det av mot varmare land, till solen, vinet, tapas och hejdlös shopping. Det var då för tur att den där islänningen tog å shapade upp sig för annars hade jag tagit å lackat ur ordentligt!

Långe mannen har tagit ongen under armen och begett sig till svärföräldrarna då han själv räknar med att återuppleva gamla tonårsminnen från Brännbollsyran imorgon och då förmodligen inte vill få ett krasst uppvaknande när han på lördagmorgon upptäcker att  han har en femårig son och inte alls är singel och 18. 

Så jag har kvällen för mig själv och ska verkligen njuta medan jag packar, tar ett glas vin och lyssnar på lite musik. Min musik ska tilläggas, för lillongen har fått dille att stjäla min Spotify så fort jag ska lyssna och sen får jag snällt finna mig i Snuten i hollywood tema med Crazy frog, yihaa! Och vad gör man inte för sin dununge, är bara glad att han verkar ha en gnutta musikintresse iaf med tanke på att det spelas obefintligt med musik i det här hemmet av ngn underlig anledning.
Så nu lite Bruno Mars och en kopp kaffe innan jag drar igång den tuffa kampen om vilka skor som ska med till Barca imorgon...återkommer...

//M

2 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

flyg lugnt!!
=)

Rantamor sa...

Uppe snarkar Moffa.
Uppe snusar LillaC.
Nere sitter mommo 02:28 å bloggar runt hos vänner.
Nere finns också korparna....

Ha så trevlig resa med alla tejor och gud va ni ska surra skallarna av varann....ja, fast ni är ju inte systrar precis...

PYSS å KRAM.
Hur kan du ha så många besökare????