fredag 26 november 2010

Dagen D...

Jahapp, idag är det dags för det stora klippet, får se om jag kommer hem med "det ser ut som du nyss klev ur sängen" frisyr...
Ute yr snön så man knappt vet om den kommer uppifrån eller om det bara är gammal som blåser omkring, inte ngt väder som gynnar affärerna direkt, nu när det äntligen ska dra igång, aja, vi får väl se om ärrade Umeåbor ändå vågar trotsa vädergudarna och bege sig till mammons tempel... :-)
Men det är mysigt med snö och i helgen ska det brännas ljus, tändas adventsstakar och drickas glögg, 1:a advent ska firas av och grabbarna får ta och fixa hem en gran att ställa på gården.

Näpp, dags att ta på sig snöskorna och dra björnpälsen över huvudet och se om jag hittar igen bilen...ehum..och vägen...

Ha en faboulus friday gott folk!

//M

5 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiiiiiiiii!!!!! Vad spännande! Längtar till man får se bildbevis.

Kram Sara

Camilla (Rantis) sa...

spännande....ser fram emot bildbevis jag med...
*S*

Rantamor sa...

Men jädrariminlåda....du menar allvar hör jag !!!!!
Shit....

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Trevlig advent till lilla C´ familj !

Annelie sa...

Lycka till, vi får väl se bilder?