söndag 16 februari 2014

OS i inredning...

Idag har jag växlat inredning med OS och det mesta verkar gå vägen, herrarna tog efter Lord Nelsons bragdåkning en promenadseger i stafetten och här hemma fick jag upp mina Andy Warhol tavlor som Snälla Ann i Stockholm fixade åt mig på Moderna museet.

Dessutom har även lite andra nya inredningsdetaljer landat i postlådan och fått sin plats i det Tomteboska hemmet, härligt!







Snart börjar skidskyttet och jag hoppas svenska herrarna tar inspiration av de senaste dagarnas guldregn och skjuter prick som aldrig förr.
Men med tanke på Ferrys "har jag tur med medvind, snösörja och drivis" mentalitet på detta mästerskap som han tränat hårdare inför än någonsin så får vi nog leva på hoppet att Lindström kan tagga till. 
Sport i soffan med rinnsnuva och en kopp kaffe är toppen.

Se upp i spåret!

//M 

1 kommentar:

Rantamor sa...

Moderna museet, det låter något det, men det ser onekligen snyggt ut och passar hos dig.
Själv vill jag ju ha våra tre barnbarn på väggen, mycket snyggar ju.
Men nu har jag ju också nya detaljer att fota när jag kommer nästa gång.
Och så blev det dimmigt i spåret för skidskyttarna...men Putin kan väl skicka upp nå raket å skjuta bort dimman !!!!
Nu blir det ju uppskjutet till i morron bitti.

Kramar från Maskrosvägen.